2011-08-08

jag vill berätta om...

..när jag och miranda flyttade till norge, den 9e juli 2010.
allt var så väldigt bra. vi hade inge jobb, köpte snask varje dag och gjorde frukost på sänga till varandra.
längre fram flyttade blomma upp. då flyttade vi till ett större rum, ett större kollektiv och möjligheterna var ENORMA.
eller kanske inte, men det kändes ju så. vi låg nog mest å chillade där också.
(och jobbade SÅKLART. man måste ju betala hyra osså.)..................
en gång köpte jag en mysse till danny, men var för feg för att ge den så jag använde den i smyg i säkert en månad ända tills jag en natt blev full och berättade allt. sen fick han den. nu är den hans. bäst så.
ja kanske ville jag att den skulle ersätta keppan som han höll så kärt. och visst gjorde den det, till viss del. nåväl. och juste, det finns en heroinist på jernbanetorget vars näsa ser ut precis som min på bilda. han verkar lite snyltig, men har snälla ögon så det går väl an.


HEJDÅ!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja! bästa är lätt när du smälter in i väggen. haha eller kanske litt svetti! mm puss /m

Mikaela sa...

Fina bilder. saknar er!